Trochę się zdziwiliśmy, kiedy nad pewną popularną stroną zobaczyliśmy reklamę porównywarki Ceneo z suszarką firmy Bosh...
...jednak po wpisaniu w google hasła "bosh", odkryliśmy, że sprzęt firmy Bosh oferuje nie tylko Ceneo. W konkurencyjnej porównywarce Nokaut suszarek nie ma, można za to kupić pralki, zmywarki i lodówki.
Nie koniec na tym! Wiedzeni ciekawością pokopaliśmy jeszcze trochę w poszukiwaniu Bosha i natrafiliśmy w kilku miejscach (m.in. czytelnia.onet.pl, kolporter) na książkę "Tajemnice Hieronima Bosha". Sprzęt AGD, obrazy... Bosh jest wszędzie!
O bosh!
14 lut 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
1 komentarz:
aj, zero jakiejklowiek wiedzy emarketingowej. to przecie oczywiste, ze internetowy plebs to w 93% pol-analfabeci. dlatego wlasnie produkty celowo otagowane sa z bledami - zeby nieuk wpisywal nieprawidlowo nazwe, a i tak byl kierowna do wlasciwego produktu. identyfikacja i swiadomosc marki to juz nie sa te same sztywne reguly, co 5 lat temu. wiem, bo zajmuje sie rowniez pozycjonowaniem stron i w moich tagach roi sie od literowek. dzieki temu strony, jak wskazuja statystyki, odwiedzane sa do 26% czesciej. i mam na to dowody.
Prześlij komentarz