7 lis 2010

Prezes Duma nad sondażem

Podobno to nieelegancko śmiać się z cudzego nazwiska, ale z pewnością nikt nie ma nic przeciwko temu, by jego nazwisko chwalono. My chcielibyśmy pochwalić nazwisko prezesa Instytutu Homo Homini, które - dzięki swemu brzmieniu - uratowało zdanie w artykule o słabnącym poparciu dla Prawa i Sprawiedliwości. Gdyby nie prezes Marcin, zdanie nie miałoby orzeczenia, a bez niego - jak wiadomo każdemu absolwentowi szkoły podstawowej - zdanie obyć się nie może. Jednak prezes Marcin, Dumając nad wynikami sondażu, uratował sytuację.

Dziękujemy Ci, prezesie Marcinie! Jesteśmy z Ciebie Dumni!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tylko czy tytuł musi być zdaniem? Moim zdaniem nie, o czym świadczą dziesiątki tytułów książek, np "Lalka", "Przedwiośnie". Podobnie hasła reklamowe nie muszą być zdaniem. Np. "najlepsze ceny" zdaniem nie są, a mogłyby się znaleźć w tekście np gazetki reklamowej jako śródtytuł.

Tym razem to mógł nie być błąd, a celowa zabawa językiem. Taka licentia poetica. Tytuł "Prezes Duma duma nad sondażem." jest poprawnym zdaniem, ale niezbyt ładnie brzmi i jest przydługie jak na tytuł.

Red Aktor pisze...

Ale przecież nie o tytule mowa. Proszę zerknąć na obrazek. :-)